Váš inzerát sa zobrazuje zadarmo na 235 portáloch v SR a 290 v ČR a zaplatíte iba ak váš inzerát niekoho zaujme! Platíte už od 1 Sk/Kč za kliknutie!
VYHĽADÁVANIE NA STRÁNKACH ETARGET PRIAMO OD NÁS (v slovenčine)
CIELENÁ INTERNETOVÁ REKLAMA
ANKETA
AKO FUNGUJE
Vďaka ETARGET sa zobrazí Váš reklamný odkaz ľuďom, ktorí hľadajú "Vaše slová". Slová, na ktoré sa bude Váš reklamný odkaz zobrazovať si určujete Vy!
Už za 10 min. sa Váš reklamný odkaz môže zobrazovať na 235 (v SR)/290 (v ČR) internetových portáloch (stránkach)!
Ak niekto hľadá jedno z Vašich slov, zobrazí sa Váš odkaz.
Na stránke ETARGET si vytvoríte reklamný odkaz (stručný popis Vašej činnosti).
K odkazu si pridáte "kľúčové slová" (ak niekto zadá Vaše kľúčové slovo, zobrazí sa mu Váš odkaz), ktoré vystihujú Váš produkt.
Zašlete prvú platbu jedným z týchto spôsobov:
on-line platobnou kartou MasterCard alebo VISA (kredit je dobytý okamžite)
on-line cez Tatra pay (kredit je dobytý okamžite, slovenskí zákazníci)
prevodom na účet Tatra banky (2624545622/1100, slovenskí zákazníci) s uvedením Vášho zákazníckeho čísla (získate ho pri registácii)
prevodom na účet eBanky (1492100001/2400, českí zákazníci) s uvedením Vášho zákazníckeho čísla (získate ho pri registrácii)
poštovou poukážkou
hneď po obdržaní Vašej platby sa Váš odkaz začne zobrazovať na 235 portáloch
REKLAMA NA STRÁNKY S PODOBNÝM OBSAHOM
CENNÍK
Platíte iba za kliknutie na Vaše reklamy. Vaša reklama sa zobrazuje zadarmo, platíte až keď sa niekto rozhodne prejsť na Vašu stránku a klikne na Váš reklamný odkaz.
Základné informácie:
cena za kliknutie - už od 1 Sk/Kč
cena za 1 zobrazenie - 0 Sk/Kč
poplatok za aktiváciu služby - 0 Sk/Kč
minimálny počiatočný vklad - 2 000 Sk/Kč
množstvo Vami zadaných rôznych reklám - neobmedzene
frekvencia menenia Vašej reklamy - kedykoľvek, 24 hod. denne
začiatok zobrazovania reklamy - okamžite po prijatí platby
mesačná cena služby - maximálnu čiastku si určujete Vy. Ak užívatelia "nepreklikajú" Vami určenú čiastku, zostávajúci kredit sa Vám presunie do nasledujúceho obdobia.
zobrazovanie reklamy na stránkach - na prednostných pozíciách vo výsledkoch vyhľadávania (t.j. hore) a v prípade informačných stránok (napr. on-line noviny) sa budú zobrazovať pod článkami.
URČOVANIE CENY ZA KLIK A PORADIA ODKAZU NA STRÁNKACH
CTR a normalizované CTR - (Click Throught Rate - miera prekliku) je pomer kliknutí a videní. Napr. Váš odkaz bol zobrazený 100 krát a zaznamenal 3 kliknutia. Jeho CTR je 30%. Keďže odkazy sa zobrazujú na rôznych pozíciách (1 až 5)
a vyššie pozície majú vyššie CTR, je potrebné pri výpočte kvality odkazu brať do úvahy aj pozíciu, na ktorej sa nachádza. Toto rieši normalizované CTR, ktoré odzrkadľuje reálnu kvalitu odkazu.
Kritériá na zoradenie odkazu vo výsledkoch -
relevancia Vašich kľúčových slov - napr. užívateľ hľadá "životné poistenie", zobrazia sa najskôr odkazy, ktoré inzerujú "kľúčové slovo" "zivotne poistenie" a až potom odkazy, ktoré inzerujú "kľúčové slovo" "poistenie"
cena x normalizované CTR - ak na rovnaké kľúčové slovo inzeruje viacero klientov, odkazy sa zoradia podľa ceny, ktorú sú ochotní platíť za klik vynásobenú normalizovaným CTR pre daný odkaz a slovo. Pri odkazoch pod článkami
sa namiesto normalizovaného CTR používa na určovanie kvality relevancia daného odkazu a slova k článku.
čas - ak sú hore uvedené faktory identické, rozhoduje o pozícii odkazu čas aktivácie odkazu.
Nastavenie ceny za kliknutie - ceny pre jednotlivé kľúčové slová nastavíte po kliknutí na odkaz "Kľúčové slová", ktorý sa nachádza pod každým odkazom. Keďže ceny slov sa určujú v aukcii, cenu nenastavujete priamo, ale cez zadanie
maximálnej ceny, ktorú ste ochotný platiť za jeden klik. Systém už potom automaticky upravuje cenu Vašich slov tak, aby ste tento limit neprekročili a aby ste za každé kliknutie platili minimum.
Minimálna cena za kliknutie - pre každé slovo je závislá od jeho normalizovaného CTR. Ak je normalizované CTR vysoké, minimálna cena je nízka a naopak. Nové slová, ktoré ešte nemajú históriu videní a kliknutí, majú minimálnu cenu za kliknutie
1 Sk/Kč. Toto sa môže neskôr zmeniť. Pri vysokom normalizovanom CTR môže klesnúť aj na 0,50 Sk/Kč, pri vysokom stúpnuť až na 5 Sk/Kč.
V prípade, že Vaša maximálna cena za kliknutie pri danom slove je nižšia ako minimálna cena daného slova, Váš odkaz sa na toto slovo prestane zobrazovať.
Určovanie účtovnej ceny systémom (z maximálnej ceny) - základné pravidlá:
reálna cena nikdy neprekročí Vami určenú maximálnu cenu za klik
reálna cena sa nastaví tak, aby sa Váš odkaz na dané slovo zobrazoval čo najvyššie
reálna cena sa nastaví tak, aby ste za túto pozíciu platili čo najmenej
ak by reálna cena mala byť nižšia ako minimálna cena, bude nastavená minimálna cena
Konkrétny príklad výpočtu ceny za kliknutie - traja inzerenti (A,B,C), ktorí inzerujú na rovnaké slovo:
KLIENT
MAX. CENA ZA KLIK
NCTR
SKÓRE
POZÍCIA
MIN. CENA ZA KLIK
REÁLNA CENA ZA KLIK
A
5,70 Sk/Kč
3,0 %
17,1 (5,70 * 3,00)
1.
0,80 Sk/Kč
13,0/3 + 0,1 = 4,4 Sk/Kč
B
10,00 Sk/Kč
1,3 %
13,0 (10,00 * 1,30)
2.
2,70 Sk/Kč
10,4/1,3 + 0,1 = 8,1 Sk/Kč
C
2,60 Sk/Kč
4,0 %
10,4 (2,60 * 4,00)
3.
0,50 Sk/Kč
min = 0,50 Sk/Kč
Vysvetlenie:
Pozícia odkazu je určená podľa skóre (Keďže všetci traja klienti inzerujú na rovnaké slovo, relevancia je rovnaká a záleží len na skóre). Skóre je vypočítané ako násobok maximálnej ceny za klik a NCTR. Vidieť, že klient A má najvyššie skóre a preto
jeho odkaz sa zobrazí na prvej pozícii.
Min. cena za klik sa odvíja od NCTR. Na príklade vidieť, že klienti s vysokým NCTR majú minimálnu cenu za klik nižšiu ako klient B, ktorý má NCTR oproti konkurentom NCTR značne nižšie. Reálna cena je vypočítaná ako podiel skóre najbližšej konkurencie
a NCTR + minimálne prihodenie, ktoré je 0,1 Sk/Kč. Táto cena zodpovedá cene potrebnej na minimálne prekonanie skóre najbližšieho konkurenta.
Keďže za tretím klientom sa nenachádza žiadna konkurencia, jeho cena za kliknutie sa nastaví na minimálnu cenu za klik, ktorá je v jeho prípade 0,50 Sk/Kč (vďaka vysokému NCTR).
CENNÍK DOPLNKOVÝCH PORADENSKÝCH SLUŽIEB
Jednorázové služby:
Tvorba textového odkazu - 350,- Sk/Kč/odkaz
Preklad textového odkazu - 220,- Sk/Kč/odkaz
Návrh kľúčových slov - 350,- Sk/Kč/odkaz
Dlhodobé služby:
Kontrola nákladov -
do 250 kľúčových slov - 550,- Sk/Kč/mesiac
nad 250 kľúčových slov - 1 250,- Sk/Kč/mesiac
Správa kampane komplet
do 499 kliknutí/mesiac - 790,- Sk/Kč/mesiac
od 500 do 1 999 kliknutí/mesiac - 2 990,- Sk/Kč/mesiac
od 2 000 do 8 999 kliknutí/mesiac - 9 200,- Sk/Kč/mesiac
od 9 000 a viac kliknutí/mesiac - 18 500,- Sk/Kč/mesiac
Všetky ceny sú bez DPH a sú účtované formou zníženia kreditu na konte klienta. Kliknutia nie sú zahrnuté v cene doplnkovej služby.
Váš komentár a skúsenosť s týmto portálom
Záujemci zo Slovenska vstúpte na stránku etarget.sk!